Välkommen till Postkodlotteriets kundforum! ⭐
I kundforumet kan du enkelt hitta svar på våra vanligaste frågor kring lotteriet och även ställa en fråga direkt till oss.
Har du en fråga som innehåller privat information eller frågor om ett enskilt ärende ber vi dig kontakta vår kundservice, så hjälper vi dig!
Du kan även ringa 0771-22 55 22, helgfria vardagar mellan 08.00-18.00.
Vad bra att du hör av dig gällande ditt nya postnummer.
När du får ett nytt postnummer får vi in dessa uppgifter automatiskt, så du kan lugnt luta dig tillbaka.
I mars byter nämligen tusentals svenska hushåll postnummer, vilket leder till att vi gör ändringen samtidigt för alla er kunder som berörs av postnummerändringen. Detta gör vi för att du ska spela på samma postnummer som dina grannar.
Fram till ändringen spelar du hos oss på det gamla postnumret.
När ändringen är gjord kommer en skriftlig bekräftelse att skickas ut till dig med det nya lottnumret. Bra att veta är att bekräftelsen skickas via Kivra om du redan är ansluten till deras tjänst, annars kommer den som vanligt brev med posten.
Hoppas att mitt svar hjälpte.
Glöm inte bort att du alltid är välkommen att höra av dig om du har fler frågor! Vi finns här för dig!
Vänliga hälsningar,
Tack för ditt meddelande!
Vi får in uppdateringar från SPAR i slutet av varje månad. Därför har ditt nya postnummer inte uppdaterats hos oss ännu men du behöver inte oroa dig.
Så fort ändringen är genomförd skickar vi en bekräftelse till dig och alla som berörs av postnummerändringen via Kivra eller brev på posten.
Vänligen,
Tack för ditt inlägg.
En skriftlig bekräftelse med det nya lottnumret kommer att skickas ut till dig inom kort.
Fram till ändringen deltar självklart du och dina grannar i alla utlottningar hos oss på det gamla postnumret.
Vänliga hälsningar,