Kommentaren du söker har flyttats till en ny diskussion, eller är borttagen.

Avsluta lott på hemsidan

Hej ni hänvisar i tidigare svar att jag kan säg upp min lott här på hemsidan, jag letar och letar men hittar det ingenstans. Har ni ändrat så att det inte går längre eller hur ska jag göra? Har ni ändrat så bör ni gå in och ta bort det tidigare svaret.

Josefin Rapportera olämpligt innehåll

Kommentarer

  • Hej Josefin,

    Vad bra att du kontaktar oss.
    För att avsluta på hemsidan behöver du ha kort som betalsätt.
    Har du det loggar du in med din mejl, går till Mina lotter och där du kan minska ner lottantalet kan du även välja att ta bort alla lotter.

    Betalar du via autogiro eller faktura behöver du mejla oss på kundservice@postkodlotteriet.se eller ringa på telefonnummer 0771-44 55 44.

    Vi hanterar inte prenumerationsändringar här. 

    Vänligen,

    Hanna
  • Hej! Om man avslutar en prenumeration på hemsidan NÄR avslutas abonnemanget då?
    Mvh
    Lina
    Lina
  • Hej Lina!
    Vilken bra fråga,

    När du har avslutat din prenumeration via hemsidan, deltar lotten betald period ut.

    Till exempel: Om senaste betalning drogs i september, deltar lotten oktober spelmånad ut.

    Efter att du har genomfört avslutet skapas inga nya betalningar för din lott.

    När prenumerationen är avslutad, kan du se hur länge din lott deltar i utlottningarna under Mina Lotter.


    Om du önskar hjälp med ditt avslut är du varmt välkommen att kontakta oss på telefonnummer 0771-44 55 44. Vi finns tillgängliga 8.00-18.00, helgfria vardagar.

    Vi önskar dig en trevlig helg!


    Marlene Kundservice

Kommentera eller skriv ett nytt inlägg

Ditt namn och inlägg kan ses av alla. Din e-post visas aldrig publikt.