Hej Lena, Tack för ditt inlägg och vad spännande med en flytt!
Du är varmt välkommen att kontakta vår kundservice för att ändra din adress då vi av säkerhetsskäl inte hanterar prenumerationsspecifika ärenden i kundforumet.
Automatiska uppdateringar görs via SPAR varje månad men rekommenderar dig att kontakta kundservice så lotten börja delta på din nya adress så snabbt som möjligt.
Jag hoppas att du får en fin torsdag och att du ska trivas på din nya adress!
Vad bra att du hör av dig.
Återkom till oss på kundservice@postkodlotteriet.se när du är folkbokförd på din nya adress så hjälper vi dig uppdatera.
En bekräftelse skickas sedan till dig med ditt nya lottnummer och information om vilket datum lotten börjar delta på den nya adressen.
Tänk på att inte lämna ut personliga uppgifter då ditt inlägg kan ses av andra. Detta innebär att vi inte hanterar prenumerationsändringar här.
Lycka till med flytten!
Återkom med ditt kund- eller personnummer samt ärende till kundservice@postkodlotteriet.se, så ska vi hjälpa dig med ändringen.
Vänligen,
Tack för din fråga i forumet!
Vi har besvarat den i vårt tidigare inlägg Vad händer med min lott när jag får nytt postnummer 1 mars?
Vänligen,
Vi ska flytta, hur gör jag min adressändring?
Tack för ditt inlägg och vad spännande med en flytt!
Du är varmt välkommen att kontakta vår kundservice för att ändra din adress då vi av säkerhetsskäl inte hanterar prenumerationsspecifika ärenden i kundforumet.
Du når kundservice på 0771- 22 55 22 helgfria vardagar mellan 08.00-18.00.
Det går även bra att mejla till Kundservice@Postkodlotteriet.se ange då ditt kund- eller personnummer.
Automatiska uppdateringar görs via SPAR varje månad men rekommenderar dig att kontakta kundservice så lotten börja delta på din nya adress så snabbt som möjligt.
Jag hoppas att du får en fin torsdag och att du ska trivas på din nya adress!
Vänligen,