Kommentaren du söker har flyttats till en ny diskussion, eller är borttagen.

Önskar uppdatera adress

Hej, jag vill göra en flyttanmälan till er. Hur gör jag?
Lars-Göran Carlström Rapportera olämpligt innehåll

Kommentarer

  • Hej Lars-Göran,

    Vad bra att du hör av dig.
    Återkom till oss på kundservice@postkodlotteriet.se när du är folkbokförd på din nya adress så hjälper vi dig uppdatera.

    En bekräftelse skickas sedan till dig med ditt nya lottnummer och information om vilket datum lotten börjar delta på den nya adressen.

    Tänk på att inte lämna ut personliga uppgifter då ditt inlägg kan ses av andra.
    Detta innebär att vi inte hanterar prenumerationsändringar här. 

    Lycka till med flytten!
    Hanna
  • Hej jag vill köpa lotter. Har varit kund för länge sen. Adressen stämmer inte i min profil. Hur ändrar jag den??
    Eva-Lis Winblad
  • Hej Eva-Lis,

    Tack för ditt inlägg.
    Återkom med ditt kund-eller personnummer samt ärende till kundservice@postkodlotteriet.se 
    Vi tar inte personliga uppgifter i kundforumet då ditt inlägg kan ses av andra.
    Detta innebär att vi inte hanterar prenumerationsändringar här. 


    Vänligen,
    Hanna
  • Hej! Vi skall flytta inom staden, men där det är ett annat postnummer, kan jag välja om jag har t.ex. fyra lottet och vill ha t.ex. hälften av lotterna på det gamla postnummret och resterande två lotterna på vårat nya postnummer!? Hur gör jag för att ni skall hjälpa mig med detta och när bör jag göra denna ändring, straxt före eller direkt efter flytten?  Mvh. Tony.
    Tony Björkström
  • Hej Tony,

    Tack för ditt inlägg!

    Det går bra att ha två lotter på nya adressen och två på gamla. Du kan återkomma till oss efter du blivit folkbokförd på den nya adressen på 0771-225522 helgfria vardagar mellan 08:00-18:00.

    Vänligen,
    Matilda Kundservice

Kommentera eller skriv ett nytt inlägg

Ditt namn och inlägg kan ses av alla. Din e-post visas aldrig publikt.