Inloggning

Det går inte att logga in med BankID
Hur kan jag annars rätta min lott?


Kommentarer

  • Hej Jeannette,

    Tack för ditt inlägg.

    När du loggar in på Mina Sidor med en Iphone behöver du använda någon av följande webbläsare:

    • Safari 
    • Google Chrome 
    Tänk på att Google-appen ej fungerar för inloggning på Mina Sidor när du använder en Iphone. Detta är givetvis något vi ser över och hoppas skall fungera i framtiden.



    Om du loggar in på en dator behöver du öppnaupp BankID ikonen på datorn separat och sedan identifiera dig.

    Önskar du hjälp med detta kan du ringa in till oss 0771- 22 55 22 helgfria vardagar mellan 08-18.

    Önskar dig en toppen fin dag!
  • Jag vill ha avsluta kund med er.
  • Hej Soleman,
    Tack för ditt inlägg!

    Jag ser att du ringde in till vår kundservice tidigare idag och avslutade din lott.

    Jag får passa på och tacka för att du har varit med i lotteriet och möjliggjort för våra förmånstagare att utföra sitt fantastiska arbete.

    Önskar dig en fortsatt fin dag och lycka till den tiden din lott är kvar i lotteriet!

    Vänligen,
    Maria Kundservice
Inlägget är stängt för ytterligare kommentarer.