Avslutade lotter deltar alltid betald spelmånad ut. Nu i juni görs betalningen för deltagande i juli då man alltid betalar i förskott.
Du är varmt välkommen att ringa kundservice på 0771-22 55 22 angående din lottprenumeration då vi av säkerhetsskäl inte hanterar prenumerationsförändringar här i kundforumet. Kundservice kan också hjälpa dig att finna en bra lösning vid både lottminskning och avslut.
Tack för din fråga!
Ja, du kan avsluta när du vill. Vi har ingen bindningstid eller uppsägningstid på våra lotter.
Läs gärna mer om hur lotteriet fungerar på vår hemsida.
Vänligen,
För att avsluta din prenumeration finns tre alternativ:
- Det snabbaste alternativet är att ringa oss på 0771-22 55 22, helgfria vardagar mellan 8:00-18:00
- Mejla ditt kund- eller personnummer samt information om vilken/vilka lotter du önskar avsluta till kundservice@postkodlotteriet.se
- Betalar du med kort eller autogiro går det också bra att avsluta lotten själv genom att logga in på Mina Sidor via BankID på vår hemsida
Av säkerhetsskäl hanterar vi ej prenumerationsförändringar i detta kundforum.Vänligen,
Tack snälla för ditt inlägg!
Som nämnts ovan i tråden, så hittar du information om hur du avslutar din prenumeration i vårt tidigare inlägg samt via denna länk:
Hur avslutar jag min lott?
Av säkerhetsskäl hanterar vi inte prenumerationsförändringar här i kundforumet.
Önskar dig en fortsatt fin dag!
Vänligen,
Tack snälla för ditt inlägg!
Avslutade lotter deltar alltid betald spelmånad ut. Nu i juni görs betalningen för deltagande i juli då man alltid betalar i förskott.
Du är varmt välkommen att ringa kundservice på 0771-22 55 22 angående din lottprenumeration då vi av säkerhetsskäl inte hanterar prenumerationsförändringar här i kundforumet. Kundservice kan också hjälpa dig att finna en bra lösning vid både lottminskning och avslut.
Önskar dig en jättefin midsommar!
Vänligen,