Var ser jag historik om mina vinster?

Varför finns ingen historik om mina vinster? Visserligen inte blivit många.
(Uppdaterad )

Kommentarer

  • Hej Sören,
    Tack för att du skriver i kundforumet!

    Du hittar dina tidigare vinster när du loggar in på Mina Sidor med BankID på vår hemsida och klickar på Rätta Lott.

    Scrolla längre ned på rättningssidan för att se din vinsthistorik.



    Hoppas du får fira din drömvinst med oss snart!

    Vänligen,

    (Uppdaterad )
  • Hej,
    Om rubriken Vinsthistorik saknas på sidan, betyder det att jag aldrig har vunnit något? Jag missar ofta att logga in varje vecka för att kolla.

    Med vänlig hälsning,
    Per
    (Uppdaterad )
  • Hej Per,
    Tack för din fråga!

    Vinsthistorik-fliken dyker upp först efter du vunnit något. Innan dess kan du fortfarande rätta din lott. Vi har dock automatisk vinstbevakning vilket innebär att vi meddelar dig på de kontaktuppgifter som finns på din kundprofil så fort det blir vinst. Du behöver alltså inte kolla upp vinster men du kan om du tycker det är trevligt.

    Önskar dig härliga vinster i vår!
    Vänligen,

    Maxine
    (Uppdaterad )
  • OK, tack. Så har mitt postnr vunnit en Extralott, och jag inte har någon vinsthistorik på sidan så var jag alltså inte en som vann.
    Per
    (Uppdaterad )
  • Hej Per,
    Tack snälla för ditt inlägg!

    En extralott vinner du på ditt unika lottnummer, dvs hela lottnumret inklusive de tre sista siffrorna, dvs 924 15 JG 014, enligt exemplet nedan. Så alla inom ditt postnummer vinner således inte en extralott.



    Önskar dig en fortsatt fin dag och lycka till i lottdragningarna!

    Vänligen,

    Maria Kundservice
    (Uppdaterad )
  • Precis, och jag söker ju informationen om jag var en av grannarna som vann. Är mitt antagande ovan korrekt?
    Per
    (Uppdaterad )
  • Hej igen, Per,
    Tack för ditt svarsinlägg!

    Av säkerhetsskäl hanterar vi inte prenumerationsspecifika frågor här i kundforumet då informationen kan ses av alla. I allmänna ordalag, om man inte ser en vinst när man loggar in på Mina Sidor på vår hemsida, så har det inte utfallit någon vinst.

    Du är alltid välkommen att kontakta kundservice om du behöver få mer specifik information om just din lottprenumeration.

    Önskar dig en fortsatt fin dag!

    Vänligen,
    Maria Kundservice
    (Uppdaterad )
Inlägget är stängt för ytterligare kommentarer.