Tappat bort min lott

Jag har tappat bort min lott
Hur gör jag nu?
Annki
Ann-Christin Larsson Rapportera olämpligt innehåll

Kommentarer

  • Hej Annki,
    Tack för ditt meddelande!

    Alla våra lotter är digitala så det är ingen fara om du har tappat bort lottcertifikatet. Det påverkar naturligtvis inte din vinstchans i dragningarna.

    Om du vill skickar vi gärna ut ett nytt lottcertifikat med ditt lottnummer. Ta då kontakt med oss på telefon 0771-22 55 22 eller skicka ett mejl med ditt ärende och personuppgifter till kundservice@postkodlotteriet.se, så skall vi hjälpa dig.

    Du kan även se din lott när du loggar in på Mina sidor.

    Ha en fin dag!
    Sandra Kundservice

Kommentera eller skriv ett nytt inlägg

Ditt namn och inlägg kan ses av alla. Din e-post visas aldrig publikt.