Varför hittar jag inte förmånserbjudanden längre?

Vi har sedan länge erbjudit dig som kund produkter och tjänster till förmånliga priser, men nu beslutat att ta en paus.

Vi vill att så många som möjligt ska känna sig nöjda med att vara med i Postkodlotteriet, även mellan lottdragningarna. Därför har vi valt att utvärdera vilka mervärden som fler av våra kunder är intresserade att ta del av.

Hur kommer det bli med förmåner framåt? 
Förutom chansen att vinna på sin lott, vill vi att så många som möjligt ska vara nöjda med att vara med i Postkodlotteriet. Därför kommer vi att utvärdera vilka mervärden som våra kunder är intresserade av.

Vad händer med redan aktiva och använda förmåner? 
Självklart kommer köp av produkter eller tjänster som redan genomförts att levereras som beställt. Men i och med att förmånserbjudanden plockas bort från hemsidan kommer det inte gå att köpa nya.

Jag hade tänkt att nyttja en förmån, hur ska jag göra nu?
Postkodlotteriet kommer nu att utvärdera vilka mervärden våra kunder är intresserade av. Under den tiden kommer vi därför inte erbjuda några förmåner.

Däremot kommer vi även fortsättningsvis att arrangera tävlingar på Mina sidor. Vi vet att de är populära bland våra kunder då många väljer att delta.



Vilka kommer de nya mervärdena bli?
Så snart vi utvärderat vilka mervärden våra kunder ser som mest intressanta kommer vi att publicera det på hemsidan.

Vänligen,

Sandra Kundservice Rapportera olämpligt innehåll

Kommentera eller skriv ett nytt inlägg

Ditt namn och inlägg kan ses av alla. Din e-post visas aldrig publikt.