Till senaste kommentaren
Detta inlägg är gammalt och kan innehålla inaktuell information.

Varför kan jag inte sätta in pengar?

Varför står det tekniskt fel när jag ska sätta in pengar på mitt spelsaldo?
Jasmina Rapportera olämpligt innehåll

Kommentarer

  • Hej Jasmina!

    De vanligaste anledningarna till att det står "Tekniskt fel" på hemsidan är:
    • Man har uppnått sin spelbegränsning (se mer under Mina-sidor->Min profil->Spelgränser)
    • Fyller i felaktig summa (behöver vara över 100kr)
    • Det är ett kreditkort (vissa kreditkort godkänner ej spel online eller ett utländsk kort)
    Vänligen,
    Sandra Kundservice
  • Hej,, jag spelar minimalt och det har gått att sätta in pengar förut, nu är det tekniskt fel hela tiden. karin S.
    Karin Svensson
  • Hej Karin,
    Tack för ditt meddelande.

    De vanligaste anledningarna till varför det står "Tekniskt fel" står listade i svaret här ovan.

    Om inget av detta stämmer in kan det vara din webbläsare som behöver rensa sin cache. Det kan också vara bra att testa en annan webbläsare.

    Du är välkommen att ringa in till vår kundservice för vidare guidning.
    Du når oss på 0771-22 55 22, helgfria vardagar 08.00-18.00.

    Vänligen,
    Sandra Kundservice
  • vill spela bingo har inte spelat på länge


    MARIE-LOUISE
  • Hej Marie-Louise,

    Jag behöver meddela dig att Postkodlotteriets Bingospel har lagt ner.
    Vi tackar varmt för den fina tiden vi fick tillsammans i bingorutan tillsammans med er bingospelare!

    Lotteriet satsar idag på att göra Postkodlotten bättre än någonsin och har därför gjort om Vinstplanen och hoppas på ännu fler vinnare i år.

    Önskar dig en toppen fin dag!
    Sandra Kundservice

Kommentera eller skriv ett nytt inlägg

Ditt namn och inlägg kan ses av alla. Din e-post visas aldrig publikt.