Till senaste kommentaren

Varför kan vi inte ha samma e-postadress?

Min fru har sedan tidigare en lott. Jag hade tänkt köpa en lott nu, men får inte ange min e-postadress, som också är vår gemensamma adress. Varför?
Per
(Uppdaterad )

Kommentarer

  • Hej Per,
    Tack för ditt inlägg i vårt kundforum!

    Av säkerhetsskäl kan man inte registrera samma mejladress på två prenumerationer.

    Detta beror på att vi skickar personlig information via mejl till våra kunder som kan innehålla personuppgifter, information om betalningar och vinster.

    Det går bra att köpa en lott utan att ange en mejladress, då skickar vi information via sms och brev istället.

    För att få hjälp med detta kan du beställa din lott genom att ringa vår kundservice på 0771-22 55 22 eller via mejl till kundservice@postkodlotteriet.se

    Vänliga hälsningar,
    (Uppdaterad )
Inlägget är stängt för ytterligare kommentarer.