Hur ändrar jag min mailadress och mitt mobilnummer?
Hur ändrar jag min mailadress och mitt mobilnummer?
Följ inlägget
2
följare
Hej Stefan,
Tack för din fråga i kundforumet!
Du ändrar dina kontaktuppgifter så här:
Besök vår hemsida
Logga in på Mina sidor med BankID
Klicka på Min profil

Ändra dina kontaktuppgifter under "Mina uppgifter" genom att klicka på den blå pennan till höger

Nu har du uppdaterat dina uppgifter hos oss och kommer även fortsättningsvis få vinstbesked och annan information.
Vänligen,
Vi har samma mailadress, men i profilen för min man kan vi inte ändra hans mailadress till vår gemensamma (han har vår gamla mailadress som ej går att använda längre) p.g.a. att jag ändrat till vår nya.
Går det inte att ha samma mailadress?
Tack snälla för ditt inlägg!
Nej, det går inte ha samma mejladress registrerade på två olika kundprofiler.
Mejladressen behöver vara unik då vi skickar ut vissa vinstbesked via mejl.
Ha en fin dag och lycka till i kommande utlottningar!