Till senaste kommentaren

Hur ändrar jag min mailadress och mitt mobilnummer?

Hur ändrar jag min mailadress och mitt mobilnummer?
(Uppdaterad )

Kommentarer

  • Hej Stefan,
    Tack för din fråga i kundforumet!

    Du ändrar dina kontaktuppgifter så här:

    • Besök vår hemsida

    • Logga in på Mina sidor med BankID

    • Klicka på Min profil

    • Ändra dina kontaktuppgifter under "Mina uppgifter" genom att klicka på den blå pennan till höger


    Nu har du uppdaterat dina uppgifter hos oss och kommer även fortsättningsvis få vinstbesked och annan information.

    Vänligen,

    (Uppdaterad )
  • Hej! Min man och jag har var sin lott.
    Vi har samma mailadress, men i profilen för min man kan vi inte ändra hans mailadress till vår gemensamma (han har vår gamla mailadress som ej går att använda längre) p.g.a. att jag ändrat till vår nya.

    Går det inte att ha samma mailadress?
    (Uppdaterad )
  • Hej Mari,
    Tack snälla för ditt inlägg!

    Nej, det går inte ha samma mejladress registrerade på två olika kundprofiler.

    Mejladressen behöver vara unik då vi skickar ut vissa vinstbesked via mejl.

    Ha en fin dag och lycka till i kommande utlottningar!
    Maria Kundservice
    (Uppdaterad )
Inlägget är stängt för ytterligare kommentarer.