Till senaste kommentaren

Kan jag fortfarande spela bingo?

Hej! Hur kommer jag till sidan där man kan spela bingo?
(Uppdaterad )

Kommentarer

  • Hej Anders,
    Tack för din fråga!

    Sedan den 9 december 2019 har vi lagt ner våra bingo- och skraplotter på hemsidan och det går inte längre att spela dem.

    Självfallet finns postkodlotten fortfarande kvar och det finns många vinster att se fram emot!

    Vänligen,
    (Uppdaterad )
  • Var har ev. pengar på spelkontot hamnat om jag ej tagit ut dem själv?
    Var kan jag se historiken på spelkontot när ni plockat bort den från min sida?
    (Uppdaterad )
  • Hej Rune!

    Vi kommer att göra ett försök att utbetala alla innestående saldon i slutet av januari 2020 till de kunder som har ett utbetalningskonto registrerat i sin kundprofil. Om inte, så går utbetalningen via Swedbank utbetalningssystem (SUS).

    Om du är osäker på din historik och huruvida du har pengar kvar på spelkontot så kan vi självfallet kolla upp detta åt dig genom att du skickar ett mejl med ditt ärende till kundservice@postkodlotteriet.se.

    Tänk på att inte lämna ut personliga uppgifter i vårt kundforum då ditt inlägg kan ses av andra. 

    Om du har missat att ta ut ditt saldo så finns möjligheten att mejla in ditt kontonummer till oss. I mejlet behöver det finnas med personnummer, clearing- samt kontonummer och information om att det gäller pengarna på ditt spelkonto. När vi emottagit detta mejl så får du ett svar med mer information om när bland annat utbetalning sker. Notera att det kan ta upp till två månader innan pengarna utbetalas då utbetalningarna från spelkontot sker månadsvis.

    Vänligen,
    (Uppdaterad )
Inlägget är stängt för ytterligare kommentarer.