Till senaste kommentaren
Detta inlägg är gammalt och kan innehålla inaktuell information.

Hur loggar jag in på hemsidan?

Hur loggar jag in på postkodlotteriet på ett enkelt sätt.
Martin Grosin Rapportera olämpligt innehåll

Kommentarer

  • Hej Martin!

    Det enklaste sättet att logga in på hemsidan är att logga in via mobilt bank-ID.


    Vänligen,

    Sandra Kundservice
  • Varför har ni inte bankid på fil, hur gör man efter v31 Okt om man inte har mobilt bankid.
    Thomas
  • Hej Thomas,
    Tack för ditt inlägg.

    Det går även att logga in på hemsidan med BankID på fil på datorn.

    För att logga in med BankID på din dator gör du såhär:
    • Starta först programmet för ditt BankID på din dator
    • Skriv ditt personnummer i inloggningsfältet på hemsidan.
    • Verifiera din inloggning via ditt BankID.
    Har du fler frågor eller något du vill veta mer om är du alltid välkommen att ringa in till oss på kundservice.

    Du når oss på nummer 0771–22 55 22 helgfria vardagar mellan 08.00-18.00.

    Vänligen,
    Marlene Kundservice
  • Jag har inte Bank ID och vill inte skaffa något. Hur gör jag för att kontrollera mina eventuella vinster?
    Gunno
  • Hej Gunno!

    Självklart erbjuder vi vinstbevakning och meddelar alltid dig om det blir en vinst på dina lotter.

    När du vinner en mindre vinst skickas vinstbesked via mejl eller sms, och för större vinster över 5 000 kronor skickas vinstbesked via brev.

    Alla vinster sätts in automatiskt på ditt registrerade bankkonto, inom fyra veckor från vinsttillfället.

    Om du har fler funderingar kring detta är du varmt välkommen att återkomma. Du når oss på nummer 0771–22 55 22 helgfria vardagar mellan 08.00-18.00.

    Vänliga hälsningar,
    Marlene Kundservice
  • Tycker helt fel ha bankid trots säkrare vill kunna se sidorna utan det vill ha kvar det gammal sättet vill ej skaffa bankid
    Anett
  • Hej Anett,
    Tack för ditt meddelande.

    Anledningen till att vi har tagit bort möjligheten att logga in med endast sin mejladress är att ökad säkerheten är ett krav i den nya spellagstiftningen som träder i kraft från årsskiftet.

    Vi har därför valt BankID som är den allra säkraste metoden eftersom vi värnar om din integritet och trygghet.

    Om du inte vill skaffa BankID erbjuder vi fortfarande vinstbevakning och meddelar dig när det blir en vinst på dina lotter. Vinsterna betalas ut automatiskt inom fyra veckor.

    Vänligen,
    Sandra Kundservice
  • Vill meddela att mitt gamla e-mail konto slutar fungera i november
    gamla e-posten
    Hälsningar
    Gunilla


    gunilla wiberg
  • Hur loggar jag på hemsidan?
    Fuad
  • Hej Fuad,
    Tack snälla för ditt inlägg!

    Fungerade det för dig att logga in på vår hemsida?

    Du loggar in med BankID på vår Hemsida.

    Du är alltid välkommen att ringa oss på 0771-22 55 22 helgfria vardagar 8-18, om du har några frågor eller funderingar.

    Önskar dig en fortsatt fin dag och lycka till i kommande utlottningar!

    Vänligen,
    Maria Kundservice
  • Tack
    Fuad
  • Ny e-post adress f.r o m 18/11.Från biap@comhem.se till bappelgren9@gmail.com. Hoppas detta fungerar.
    Birgitta Appelgren
  • Hur uppdaterar jag min nya epostadress? Jag har inte bankid
    Stig
  • Hej Stig,
    Tack snälla för ditt inlägg i vårt kundforum!

    I och med att du inte har BankID, är du varmt välkommen att ringa oss på 0771-22 55 22 helgfria vardagar 8:00-18:00, så hjälper vi dig så gärna med att uppdatera din mejladress.

    Du kan också skicka ett mejl till kundservice@postkodlotteriet.se och be oss uppdatera din mejladress. Ange då också ditt namn samt kund- eller personnummer.

    Vänligen notera att vi inte kan hantera uppdatering av kontaktuppgifter på vårt kundforum.

    Önskar dig en fortsatt fin dag och lycka till i kommande utlottningar!

    Vänligen,
    Maria Kundservice

Kommentera eller skriv ett nytt inlägg

Ditt namn och inlägg kan ses av alla. Din e-post visas aldrig publikt.