Hur rättar jag min lott?

Hej! Hur rättar jag min lott på hemsidan?

Kommentarer

  • Hej Siv!

    Så här rättar du din lott:

    • Besök vår hemsida
    • Logga in på Mina sidor med BankID
    • Klicka "Rätta lott" i menyn
    • Klicka på Rätta allt eller Rätta bredvid den vinst du önskar rätta

    Läs även vårt inlägg Var ser jag historik om mina vinster?

    Vi erbjuder självklart också full vinstbevakning och meddelar dig alltid via sms, mejl eller brev när du vinner!

    Önskar dig många vinster framöver!
    Maria Kundservice
  • Har det inte varit ngn dragning idag?
    Åsa
  • Hej Åsa,
    Tack för att du besöker vårt kundforum!

    Om du går in och rättar din lott nu, så fungerar det.

    Önskar dig en fortsatt fin dag och lycka till i kommande utlottningar!

    Vänligen,
    Maria Kundservice
  • hej, min pank ID funkar inte , Kan jag kolla vad jag har vunnit nogot vis , Hälsning Aimo
    Aimo
  • Hej Aimo,
    Tack snälla för ditt inlägg!

    Vad tråkigt att ditt BankID inte fungerar. Det brukar vara lätt att ordna om man ringer sin banks kundtjänst. Vad det gäller vinster, så erbjuder vi full vinstbevakning och meddelar dig alltid via sms, mejl eller brev när du vinner. Så du behöver inte oroa dig om att du missar en vinst.

    Du är också alltid varmt välkommen att ringa oss på 0771-22 55 22, så hjälper vi dig så gärna att kolla om du har vunnit.

    Önskar dig en fortsatt fin dag och lycka till i kommande utlottningar!

    Vänligen,
    Maria Kundservice

Kommentera eller skriv ett nytt inlägg

Ditt namn och inlägg kan ses av alla. Din e-post visas aldrig publikt.