Till senaste kommentaren

Går det att pausa prenumerationen?

Hej! Av ekonomiska skäl behöver jag ta en paus i mitt deltagande, Finns det inget sätt att göra det utan att avsluta prenumerationen helt?
(Uppdaterad )

Kommentarer

  • Hej Lino,
    Vad bra att du hör av dig.

    I dagsläget har vi ingen pausfunktion.
    Avslutar du dina lotter kan du däremot gå med igen när du önskar och återfå dina tidigare lottnummer.
    Sker det under samma år har du även andelarna tillgodo.

    Vänligen,
    (Uppdaterad )
  • hur avslutar man en lott!?

    (Uppdaterad )
  • Hej Gunnar,
    Vad tråkigt att du vill lämna oss.

    Information om hur du avslutar din lott finner du i vårt inlägg Hur avslutar jag min lott?

    Ha en fin dag och hoppas våra vägar möts igen i framtiden!
    (Uppdaterad )
  • Hur aktiverar jag min prenumeration igen? Lott
    mvh
    Vivianne

    Vivianne
  • Hej Vivianne,
    Tack för att du besöker vårt kundforum!

    Du är varmt välkommen att kontakta kundservice för att återaktivera din lottprenumeration, då vi av säkerhetsskäl inte hanterar prenumerationsspecifika ärenden här i kundforumet. Du når kundservice på 0771-22 55 22 helgfria vardagar mellan 8:00-18:00 eller via mejl till ​kundservice@postkodlotteriet.se​​​

    Tänk på att inte lämna ut personliga uppgifter då ditt inlägg kan ses av andra. 

    Önskar dig en fortsatt fin dag och en riktigt trevlig helg!

    Vänligen,
    Maria Kundservice
Inlägget är stängt för ytterligare kommentarer.