Till senaste kommentaren

Hur ändrar jag telefonnummer i Vinstvalet?

Hej svejs!

Jag vann vinstvalet och skulle beställa hem min vinst.
När jag sedan är på sista sidan och ska klicka på beställa så ser jag att ni har fel telefonnummer på mig. Hur ändrar jag detta?

Tack!
(Uppdaterad )

Kommentarer

  • Hej George,
    Vad bra att du skriver till oss här i kundforumet och frågar!

    Redan beställt?
    Om du redan har beställt din vinst trots att vi hade fel telefonnummer behöver du kontakta oss på 0771-22 55 22 för att få ett kollinummer för att kunna bevaka din leverans.

    Detta för att det gamla telefonnumret var registrerat och då inlagt för SMS-aviseringarna när paketet kommer att levereras alternativt när det finns att hämta hos ditt lokala ombud.

    Inte beställt än?
    Om ditt mobilnummer inte stämmer överens med uppgifterna på din kundprofil när du ska beställa i Vinstvalet, behöver du ringa in till oss på kundservice på 0771-22 55 22 innan du har beställt din vinst så att vi kan ändra detta.

    Du kan också själv uppdatera dina kontaktuppgifter genom att logga in på Mina Sidor via BankID på vår hemsida.

    Vi önskar dig en fin dag!
    (Uppdaterad )
Inlägget är stängt för ytterligare kommentarer.